WITAM, OFERUJEMY:
wzmocniony zestaw australijskiej firmy Dobinsons Spring&Suspensions składający się z kompletu resorów, sprężyn oraz amortyzatorów.
przeznaczonych do modelu :
MITSUBISHI model L200TRITON
rocznik 2006-2015 r.
- lift + 2 cale (50 mm)
- wzmocnione resory (4+1) z dodatkową wagą do +100 kg – 1150 PLN/sztuka (x 2 szt)
- smarowane wieszaki resorów -250 PLN/szt (x2 szt)
- szpilka resora- 140 PLN/szt (x2 szt)
- komplet strzemion resora – 194 PLN/kpl (x2 kpl)
- kompletu przednich sprężyn – 880 PLN/para
- kompletu amortyzatorów Nitro Gas 4×4
- przednie 490 PLN/szt (x2 szt)
- tylne 440 PLN/szt (x2 szt)
O firmie.
Dobinsons Spring and Suspension™ w fabryce zlokalizowanej w środkowej części stanu Queensland w Australii z dumą produkuje najwyższej jakości sprężyny śrubowe oraz resory piórowe dla wielu różnych aplikacji zgodnie z międzynarodowym standardem jakości ISO9001:2008 .Dobinsons™ może poszczycić się jedną z największych na świecie gamą produktów do której zaliczają się sprężyny podnoszące dla segmentu 4×4 oraz sprężyny do pojazdów specjalnych. W związku z tym, że niejednokrotnie potrzebne jest zastosowanie wielu rodzajów sprężyn dla jednego modelu samochodu, Dobinsons™ jako producent posiadający fabrykę w tej samej lokalizacji co biuro główne może wyprodukować sprężyny w malej ilości wg specyfikacji klienta. To daje gwarancję otrzymania odpowiedniego produktu dopasowanego precyzyjnie do aplikacji i jednocześnie uniknięcia sytuacji typu “One Size Fits All” W połączeniu z amortyzatorami Dobinsons™ gazowo-olejowymi zapewnia to niezrównane osiągi i jakość prowadzenia.
SPRĘŻYNY
Projektowanie.
Inżynierowie Dobinsons Spring & Suspension™ przy projektowaniu sprężyn korzystają z najnowszego i cały czas aktualizowanego oprogramowania aby zapewnić precyzyjnie dobrane parametry dla każdej sprężyny oraz maksymalnie dużą żywotność tego elementu.
To najnowocześniejsze oprogramowanie jest niezbędne przy projektowaniu sprężyn o zmiennej progresywnej charakterystyce aby precyzyjnie dobrać wartości współczynników ugięcia dla obciążonej i nieobciążonej sprężyny co pozwala na uzyskanie odpowiedniego komfortu i precyzji prowadzenia samochodu .
Ultra nowoczesna technologia hartowania.
Proces hartowania jest jednym z najważniejszych etapów w produkcji sprężyn.
Wszystkie sprężyny Dobinsons Spring & Suspension™ są formowane na gorąco a następnie poddawane procesowi hartowania i odprężania. Proces ten jest kontrolowany przez komputer aby zapewnić ekstremalna precyzję co pozwala wyeliminować wady takie jak pękanie czy trwałe odkształcanie się sprężyn.
Formowanie precyzyjne.
Każda sprężyna jest precyzyjnie nawijana a proces formowania jest kontrolowany przez komputer co zapewnia idealną zgodność z projektem i powtarzalność wyrobu. Ta precyzja jest niezwykle istotna szczególnie przy formowaniu sprężyn o zmiennej i progresywnej charakterystyce.
Intensywne kulowanie.
Wszystkie sprężyny Dobinsons™ są poddawane procesowi intensywnego kulowania co znacząco zwiększa ich trwałość oraz odporność na odkształcenia.
Precyzyjne wykończenie
Zakończenia sprężyn są zaprojektowane i wykonane tak aby pasowały do oryginalnych punktów montażowych.
Testy obciążeniowe oraz pełnego złożenia
Wszystkie sprężyny Dobinsons™ są testowane pod obciążeniem oraz w pełni składane w celu wyeliminowania dalszego odkształcania sprężyny i upewnienia się czy spełniają zadane w specyfikacji parametry. W fabryce wykonywane są również testy zmęczeniowe oraz testy twardości przy wykorzystaniu najnowszego sprzętu.
Wykończenie lakierem proszkowym.
Trwały lakier proszkowy zapewnia ekstremalną ochronę gotowych elementów.
AMORTYZATORY Twin Tube Nitro Gas
Amortyzatory Dobinsons Spring & Suspension wykonane są w technologii dwururowej, mają zdecydowanie grubszy korpus oraz średnicę roboczą cylindra a zawory siły dobicia i odbicia ( tak zwany valving) ustawione są tak aby maksymalnie zwiększyć jakość i precyzję prowadzenia. Zwiększona w stosunku do standardowego amortyzatora ilość oleju przekłada się na większą pojemność cieplną a azot zapewnia stabilizację oleju podczas pracy niwelując zjawisko kawitacji.
Dobinsons Spring & Suspension używa w swoich amortyzatorach wyłącznie wysokiej jakości wysokotemperaturowych niemieckich olejów marki Fush. Olej stabilizowany jest azotem aby zapobiec zjawisku kawitacji.
RESORY
W większości przypadków dostępne jest wiele opcji i wersji co daje pewność, że jesteśmy w stanie dobrać odpowiedni resor do potrzeb
Wysoka jakość stali.
Resory Dobinsons™ produkowane są wyłącznie z najwyższej jakości surowców. Materiał użyty do produkcji jest starannie selekcjonowany aby zapewnić maksymalnie dużą żywotność nawet w najcięższych warunkach.
Projektowanie.
Inżynierowie odpowiedzialni za projekt czuwają nad tym aby każdy resor posiadał indywidualne cechy wymagane w konkretnej aplikacji spełniając założone parametry jak przenoszenie dodatkowych obciążeń czy wysokość zawieszenia. Projekt to jeden z najważniejszych etapów produkcji resora I korzystając z ponad 60 letniego doświadczenia w tej materii Dobinsons™ kładzie na to duży nacisk.
Proces produkcji
Każdy etap produkcji resorów Dobinsons™ jest istotny aby upewnić się, że gotowy produkt przewyższa jakością I parametrami konkurencję. Produkowane zgodnie ze standardem ISO9001:2008 przy użyciu wysokiej klasy krzemowo manganowej stali sprężynowej resory Dobinsons™ wyznaczają światowe standardy jakości.
Mnogość wyboru.
Przekładki zmniejszające tarcie.
W resorach Dobinsons™ stosowane są przekładki ślizgowe zmniejszające tarcie miedzy piórowe co znakomicie poprawia pracę resora I zapewnia cichszą I bardziej płynna pracę.
Klamry ustalające o wysokiej odporności
Resory Dobinsons™ wyposażone są w wysokiej jakości klamry ustalające z nylonowymi izolatorami aby zmniejszyć zużycie oraz hałas. Wyposażone są również w nakrętki samohamowne aby zapobiec rozkręcaniu się resora.
Kulowanie I testy obciążeniowe.
Każde pióro resorów Dobinsons™ poddawane jest procesowi kulowania oraz pełnego złożenia. Proces ten pozwala na znaczne zredukowanie efektu stałego odkształcenia resora oraz uszkodzeń takich jak pękanie oraz dwukrotnie wydłuża żywotność elementu. Losowo wybrane z partii resory poddawane są testom zmęczeniowym aby się upewnić, że gotowy produkt przewyższa jakością produkty konkurencji.